قبولم کن

پایدار تا پای دار

قبولم کن

پایدار تا پای دار

درباره بلاگ
قبولم کن

لبخند زدن خیلی راحت تره
تا بخوای به همه
توضیح بدی چرا
حالت خوب نیست ...

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۴ مهر ۹۶، ۲۳:۴۴ - ramin pazoki
    لایک
  • ۳۱ شهریور ۹۶، ۱۵:۰۳ - سارى
    😏
  • ۳۱ شهریور ۹۶، ۱۵:۰۲ - سارى
    😔
  • ۳۱ شهریور ۹۶، ۱۵:۰۱ - سارى
    👍🏻
  • ۹ تیر ۹۶، ۲۱:۳۲ - 👗خانم نویسنده✒
    سلام
  • ۲۳ فروردين ۹۶، ۰۱:۰۵ - قالب بلاگ رضا
    شاید
۳۱ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۳۱

من....

(doghalb)  (doghalb)  (doghalb)  (doghalb)  (geryeh)  (geryeh)  (geryeh)  (geryeh)

موافقین ۱۵ مخالفین ۱ ۹۵/۰۱/۳۱
همدم تنها

نظرات  (۳۳)

هععی روزگار

عالی 
پاسخ:
۱۱ دی ۹۵ ، ۰۹:۲۰ ❤منتـــظر المهدی۳۱۳❤
احسنت
پاسخ:
ممنون
سلام عالی بود ، این دوره زمونه رفیق خوب کم پیدا میشه ...
پاسخ:
خواهش
:)
پاسخ:
۱۹ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۱ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
همینطوره اگه رفیق واقعا آدم باشه //
پاسخ:
👍😊
آهان بعله اعتماد....
پاسخ:
دقیقاً اعتماد
خوبه موندن پای رفیق در صورتی ک عمل کنی و فقط حرف نباشه
پاسخ:
همیشه اعتماد،اعتماد میاره
ولی بعضیا استثنا هستن
چ باحال
پاسخ:
slm web zibayi darin mmnun misham b mn sar bzanid
پاسخ:
چشم☺
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۹:۱۷ گروه فرهنگی صبح امید
واقعا
پاسخ:
بله
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۷ ◇Mǟʐǟռɨ ӄɨJǟ◇
فـِـیض بــُردیـم :)
پاسخ:
اوکی زیاد نبر
لایک
پاسخ:
ممنون
واقعا عالی بود حیف که رفیق خوب کم پیدا میشه
پاسخ:
ممنون
۱۲ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۶ حضرت مضخرف
He az in dosta kame
پاسخ:
هه من یکیشم...
ایولللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
پاسخ:
بیگ لاییییییییییییییییییییییییییییک
پاسخ:
☺😊☺
ایول به شما
پاسخ:
مرسی...
وب شومام خوشله دنبالید
پاسخ:
ممنون ☺
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۱:۳۱ ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
سلام مرسی که سر سزدی دنبالی دنیال کن
پاسخ:
چشم حتما
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۶:۰۱ سوران زوراسنا
سلام
ممنون که در نظرسنجی وبلاگ شرکت کردید

بازم تشریف بیارید
خدانگهدار
پاسخ:
حتما
من که باور نمیکنم اینجور دوستا هم باشه
پاسخ:
یکیش خودم

آدم فیض میبره اگه از این دوستا داشته باشه
ای کاش یکی از این دوستا رو هم ما داشتیم
دلم خواست😢
پاسخ:
😊
۲۶ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۳:۱۸ ساتیا سخی پور
حالا اینا که اغراق ولی دوست خوب با ارزشتر از  هر چیزی تو این دنیاست خودم یه دونشو دارم شکر خدا
پاسخ:
خداروشکر...
باریک الله داداش

پاسخ:
ممنون
دوست خوب کمیابه
پاسخ:
آره...
چه تفاهمی.......بیگ لایک
پاسخ:
هه آره...
ممنوووون
لایک
پاسخ:
مرسی☺

کتاب مخاطب خاص منتشر شد.
سلام اگر توان مالی دارید که کتاب رو بخرید شماره کارت بدم اگر نه به جاش یه نماز

به نیت بچه های محک بخونید و ایمیل بدید من براتون کتاب رو ارسال کنم چون این

کتاب تمام پولش هدیه به بچه های محک هستش برای کودکان سرطانی.
پاسخ:
ممنون
شفای همشون
خیلی زیبا بود مثله همیشه
پاسخ:
مرسی 😊
۰۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۴ سوران زوراسنا
سلام و سپاس خدمت شما دوست گرامی

ممنون که منو لینک کردید

من هم شما رو لینک کردم

خوشحال میشم دوباره بهمون سر بزنید

خدانگهدار شما باد
پاسخ:
مرسی
حتما
لایک
پاسخ:
مرسی ☺
۰۱ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۰:۲۵ بیمار ماردار
چرندیاته ! مرده ی دوست ب چه درد میخوره ؟ هان ؟ میخوام ش... ؟ 
ولی خوب اگر زنده باشه میشه کاریش کرد 
وقتی هم مردیم مطمئن باش کبابو ک زدن میرن و تا یکی دوسال میان سرخاکت ولی فراموش میشی فراموشم نشی میری تو خاطرات .
خاطراته آرشیو شده
پاسخ:
😮

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی